Flere kanaler eller platforme samtidigt

Har du/i events eller mesterskaber, hvor i benytter flere baner, mødelokaler eller haller samtidigt.

Vi kan live-streame på flere live kanaler samtidigt, i full HD1080. Vi har udstyret, men det kræver naturligvis at der også er nok internet. Hver kanal skal bruge ca. 15-20 mbit.s.

 

 

Ønsker du udsendelsen sendt på flere platforme samtidigt. Det kan f.eks. være en YouTube og en Facebook kanal fra samme stream samtidigt, er det ingen problem.

Pay-Per-View kanal

På vores PPV platform har vi flere løsninger til såvel store som små events.

Tjek vores Pay-Per-View platform

Live-streaming til lukket kanal

Det er ikke alle live udsendelser som ønskes vist offentligt.

Vi tilbyder en kanal, hvor kun bruger som har fået tildelt en kode, kan gå på. En løsning som ofte bliver brugt til virksomheder men løsningen kan også bruges til private. Og ikke mindst til ungdomsstævner hvor DIF har udsendt retningslinjer for hvordan en livestream bør laves ved ungdomsstævner.

Det kan også være en skjult kanal, som kræver login for at brugeren kan se med.

Mulighederne er mange, så kontakt os for den løsning som passer jer bedst. Tag evt. også et kig på vores Pay-Per-View løsninger

Jeres egen TV Kanal

Det er ikke altid de platforme der er tilrådighed, for video, livestream, foto og tekster som passer ind i jeres ønsker. Det kan for nogen, derfor være en god idé af få udviklet en platform, som i selv råder over.

Med en komplet hjemmeside med livestreaming kanal, arkiv, PPV m.m. kan i tage kontrollen over platformen og få opbygget jeres egen komunikationsplatform. 

Vi laver alt det tekniske, så det er nemt for jer, at redigere og slå det op som har betydning for jer. Kontakt Kurt Simonsen på tlf. 29 66 77 66 og få en snak om dine muligheder.

Promoverings livestream

En promoveringsstream er først og fremmest for at gøre opmærksom på jeres event eller dit brand.

 

YouTube er den mest brugte platform. Vi sender ofte direkte til jeres egen YouTube kanal, så i får opbygget en platform for jeres fans.

Platformen er gratis for jer, hvilket gør det interessant for de fleste sportsklubber, forbund og virksomheder.

Vi er ofte indover selve opsætningen og administrer live kanalerne. Vi hjælper også gerne med at oprette en YouTube konto for jer.

Der er ingen reklamer på en livestream fra YouTube, det er først efter en streaming og udsendelsen bliver til en video, der kommer reklamer.

Der kan opstå problemer med copyright musik, men normalt er det ikke et problem på selv live-streaming. Det er normalt først når det bliver til en video, hvor evt. uønsket musik skal fjernes.

 YouTube platformen er godt besøgt og det er ofte her i finder dem som er mest interesseret i jeres event.

 Ønsker i en god live-streaming i høj kvalitet og med mulighed for at afspille det på egen hjemmeside, så er YouTube en ganske fin løsning uden de store udgifter.

 

Facebook giver også mulighed for live-streaming fra professionelle liveredigeringssoftware. 

Platformen er gratis for jer at benytte, som også gør det intressant for mange.

Ofte tænker man, det er her mine følger er, så det er nærliggende at sende på ens egen tidslinje. Man skal dog være opmærksom på at Facebook ikke "bare" sender jeres opslag ud til alle. Jeres følger skal ofte selv finde ind til opslaget.

Lige som på YouTube kan copyright musik give problemmer, Facebook vil ofte lukke kanalen. Har i planlagt musik i jeres udsendelse, kan jeg ikke anbefalde denne løsning.

Facebook har også et "sponsor livestream". Det kan dog kun laves ved en verificeret konto. Idéen er at man på opslaget kan se sponsorens konto navn samt streamingen også kører på sponsorens side.

Ønsker i at få en live udsendelse, med fokus på social aktivitet, kan Facebook være en mulighed for jer.

 

Twitter giver også mulighed for live-streaming.

Det kan måske være lidt mærkeligt, fordi det er en løbende mængde opslag, så din livestream "forsvinder" i mængden. Men det gør den faktisk ikke. Alle på Twitter bruger # og det skal du naturligvis også gøre på din livestream. Det kan derfor være en god idé at forsøge sig på Twitter og styrke dit brand eller fortælle om en kommende event.

Ønsker i en live-streaming med fokus på et event eller brand, til en precis # målgruppe, kan dette være løsningen for dig.

 

 Mange platforme giver mulighed for RTMP streaming, så vi behøver ikke at få adgang til din konto. Vi skal kun bruge de adgangskoder din platform tildeler.